سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زائران در بند

با هماهنگی‌های انجام شده، قرار است، به زودی وضعیت زندانیان ایرانی که در خارج از کشور به ویژه عراق زندانی هستند، مشخص شود.
به گزارش سرویس بین‌الملل «تابناک»، «الشرق‌الاوسط» به نقل از سفیر عراق در اردن نوشته‌ است: روز چهارشنبه آینده، وزیران کشور دولت‌های همسایه عراق در عمان، پایتخت اردن، گرد هم خواهند آمد تا تکلیف زندانیان شهروندان کشور خودشان را که در زندان‌های کشورهای همسایه هستند، روشن کنند.
بنا بر این گزارش، در این اجلاس منطقه‌ای، کشورهای ایران، عربستان سعودی، ترکیه، اردن، بحرین، کویت، سوریه و مصر شرکت می‌کنند و پیرامون کنترل مرزها، صدور روادید و گذرنامه‌های جعلی نیز گفت‌وگوهایی انجام خواهند داد.

دلیل تشکیل این اجلاس در اردن این است که اردن بیشترین زندانی را در عراق دارد و در نخستین گام، تکلیف زندانیان دیگر کشورهای شرکت‌کننده در این اجلاس هم روشن خواهد شد.

نظرات کاربران:

- سلام آنچه مهم و قابل توجه است علت دستگیری و زندانی شدن می باشد که در عراق به کمترین بهانه ایرانیان دستگیر و روانه زندانی می شوند که اگر شخص پول مورد درخواست مامور بازداشت کننده را بپردازد آزاد در غیر اینصورت سرنوشت نامعلوم و زندانهای سراسر مشکل در انتظارش خواهد بود.



م. ایمانى ::: سه شنبه 87/7/30::: ساعت 2:48 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ