سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زائران در بند

جمعی از خانواده‌های زائران ایرانی در اسارت عراق، صبح روز چهارشنبه با تجمع در مقابل سفارت این کشور در تهران خواستار آزادی هر چه سریع‌تر این زائران شدند.
به گزارش خبرنگار سیاسی ـ خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صبح امروز تعدادی از خانواده‌های زائران ایرانی در بند نیروهای کشور عراق با دادن شعار "ما خواهان آزادی زائران اسیر در عراق هستیم" در مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کرده و مطالبات خود را مطرح کردند.
در میان تجمع‌کنندگان دست نوشته‌هایی چون "بیست و یک ماه اسارت به جرم زیارت"، "بای ذنب سجنت"، "زائران ایرانی باید آزاد گردند"، "نطالب اطلاق السراح ابنا ءالمسجونین فی العراق"، دیده می‌شد.
این تجمع‌کنندگان در ادامه اعتراض خود به طولانی شدن اسارت زائران ایرانی که از دو سال پیش به اسارات نیروهای عراقی در آمده‌اند، با سردادن شعارهایی چون "به خاطر زیارت شایسته نیست اسارت"، "هر مسوولی که صدای ما را می‌شنود به داد دل ما برسد" به اعتراض خود ادامه دادند.
به گزارش ایسنا و به گفته‌ی این تجمع‌کنندگان بستگان آن‌ها از دو سال پیش با هدف زیارت به کشور عراق سفر کرده‌اند و از آن تاریخ در اسارت نیروهای عراقی هستند و هنوز هیچ اقدام جدی برای آزادی آن‌ها از سوی سفارت عراق و مسوولان این کشور انجام نشده است.
گفتنی است در ادامه این تجمع و با همکاری پلیس دیپلماتیک، پنج نفر به نمایندگی از تجمع‌کنندگان به داخل سفارت عراق رفتند تا مطالبات خود را به گوش مسوولان سفارت عراق برسانند.



م. ایمانى ::: چهارشنبه 87/5/16::: ساعت 9:27 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ